• Nasza szkoła

    Już od ponad stu lat istnienia szkoły pedagogom i uczniom towarzyszy myśl Owidiusza: „Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo” („Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem”). Jedynie ciężka praca jest receptą na sukces.

  • Wyjątkowe wycieczki

    Zwiedzamy nie tylko najbliższy nam Beskid Niski, ale również bywamy w Bieszczadach, Pieninach i Tatrach. Podziwiamy architekturę Krakowa, Wrocławia, Warszawy… Kształtujemy swe gusta estetyczne, słuchając koncertów w filharmonii, oglądając spektakle w teatrze i projekcje filmowe w kinie.

  • Chór Kantata

    Od 2005 roku działa chór Kantata, który swoimi występami uświetnia uroczystości szkolne i środowiskowe, wzbudzając podziw i aplauz widowni. Przynosi niewątpliwie chlubę naszej szkole.

  • Odkrywamy talenty

    W każdym uczniu, już od najmłodszych lat, odkrywamy i pielęgnujemy uzdolnienia artystyczne, matematyczne, sportowe i inne. Świadectwem naszej pracy są liczne sukcesy w konkursach, olimpiadach, festiwalach i zawodach sportowych.

  • Sukcesy sportowe

    Jesteśmy w czołówce najbardziej usportowionych szkół województwa podkarpackiego. Osiągamy znaczące sukcesy w różnych dyscyplinach: piłce ręcznej, koszykówce, biegach przełajowych…

  • Wysoki poziom nauczania

    Rzetelna i systematyczna praca pedagogów gwarantuje harmonijny i wszechstronny rozwój uczniów oraz otwiera im drzwi do najlepszych szkół ponadpodstawowych w regionie.

Konkurs Literacki „W hołdzie powstańcom styczniowym” rozstrzygnięty!

„Lecz oni z siebie dobędą wszystkie siły, wszystkie swe siły męstwa, karności, wytrwania, aby zwyciężyć. Bojowy okrzyk ich: W imię Boga i ojczyzny!”

Eliza Orzeszkowa

W dniu 11 marca 2013 roku ogłoszono wyniki Konkursu Literackiego „W hołdzie powstańcom styczniowym”, adresowanego do uczniów znaszej szkoły. Pomysłodawca Pan Waldemar Kilar pragnął nawiązać do tragicznych wydarzeń w historii Polski, gdyż obchodzimy 150. rocznicę wybuchu powstania styczniowego. Celem konkursu było przełożenie wiedzy historycznej na piękną polszczyznę i podjęcie próby ukazania naszej bogatej historii w pracy literackiej. Uczniowie mieli za zadanie napisać kartkę z pamiętnika z perspektywy uczestników powstania 1863 roku bądź ich obserwatorów. Należało zatem stworzyć tekst będący próbą ożywienia wydarzeń powstańczych w prozatorskiej formie literackiej, osadzony w epoce i realiach XIX-wiecznych.
Konkurs wygrała Aleksandra Śliwka, 2. miejsce zajęła Kamila Sokołowska, a 3. lokatę przyznano ex aequo Karolinie Rajnik i Kai Rysz z klasy Ib. Uczennice otrzymały nagrody książkowe ufundowane przez dyrektora szkoły Pana Piotra Ciska.