"Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów" |
|
|
|

| W Zespole Szkół Publicznych w Posadzie Górnej w roku szkolnym 2010/2011 oraz 2011/2012 realizowany jest projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki "Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na podstawie diagnozy zakwalifikowano 45 uczniów klas I-III do następujących rodzajów zajęć: - logopedyczne,
- dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych,
- rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zainteresowań polonistycznych.
Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach. Podczas ich trwania stosowane są odpowiednie metody i formy pracy dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów oraz ciekawe pomoce, które wpływają na atrakcyjność zajęć oraz podnoszą efektywność nauczania. | 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
| 
|
|