„Nauka to pokarm dla rozumu”.
Lew Tołstoj
W dniu 7 maja 2018 roku poznaliśmy wyniki XIX Ogólnopolskiego Konkursu Humanistycznego „Omnibus”, do którego 11 kwietnia br. przystąpili uczniowie szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z całej Polski. W gronie laureatów znaleźli się uczniowie z Posady Górnej. Laureatami 1. miejsca w województwie podkarpackim zostali: Szymon Bałuka i Jan Fabisz z klasy 3b, Anna Dąbrowska z klasy 5a, Maria Przybyła z klasy IIB i Aleksandra Bolanowska z klasy IIIA. Otrzymali oni w nagrodę pendrive’y.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe zestawienie wyników:
Lp. |
Imię i nazwisko ucznia |
Klasa |
Miejsce |
Miejsce |
Imię i nazwisko opiekuna |
Szkoła Podstawowa |
|||||
1. |
Szymon Bałuka |
3b |
1. |
51. |
Magdalena Kasperkowicz |
2. |
Jan Fabisz |
3b |
1. |
51. |
Magdalena Kasperkowicz |
3. |
Bartosz Jakieła |
3b |
3. |
388. |
Magdalena Kasperkowicz |
4. |
Jakub Rajnik |
3b |
4. |
637. |
Magdalena Kasperkowicz |
5. |
Tomasz Kuszel |
4a |
15. |
511. |
Maria Szczepaniak |
6. |
Oliwia Penar |
4a |
18. |
640. |
Maria Szczepaniak |
7. |
Zuzanna Kilar |
4b |
24. |
774. |
Alicja Kabiesz |
8. |
Dawid Penar |
4a |
24. |
774. |
Maria Szczepaniak |
9. |
Radosław Władyka |
4b |
24. |
774. |
Alicja Kabiesz |
10. |
Anna Dąbrowska |
5a |
1. |
89. |
Alicja Kabiesz |
11. |
Julia Malinowska |
5a |
5. |
203. |
Alicja Kabiesz |
12. |
Rafał Nowak |
5a |
6. |
250. |
Alicja Kabiesz |
13. |
Mikołaj Kuzak |
5b |
17. |
564. |
Alicja Kabiesz |
14. |
Jakub Krukar |
5a |
17. |
564. |
Alicja Kabiesz |
15. |
Patryk Krukar |
5b |
20. |
600. |
Alicja Kabiesz |
16. |
Mateusz Tomkiewicz |
5b |
23. |
658. |
Alicja Kabiesz |
17. |
Diana Kolanko |
5a |
24. |
670. |
Alicja Kabiesz |
18. |
Jadwiga Władyka |
5a |
26. |
721. |
Alicja Kabiesz |
19. |
Natasza Korobczenko |
5a |
26. |
721. |
Alicja Kabiesz |
20. |
Jan Oberc |
5b |
28. |
751. |
Alicja Kabiesz |
21. |
Weronika Leś |
5a |
30. |
766. |
Alicja Kabiesz |
22. |
Krzysztof Kasperkowicz |
6a |
5. |
193. |
Waldemar Kilar |
23. |
Izabela Siręga |
6a |
6. |
287. |
Waldemar Kilar |
24. |
Gabriela Smerecka |
6b |
7. |
395. |
Alicja Kabiesz |
25. |
Aleksandra Hanus |
6a |
10. |
405. |
Waldemar Kilar |
26. |
Weronika Suwała |
6a |
12. |
449. |
Waldemar Kilar |
27. |
Stanisław Szczerba |
6b |
16. |
545. |
Alicja Kabiesz |
28. |
Eliza Pitrus |
6b |
21. |
685. |
Alicja Kabiesz |
29. |
Aleksander Korobczenko |
6b |
28. |
770. |
Alicja Kabiesz |
30. |
Zuzanna Jurasz |
7a |
13. |
589. |
Maria Szczepaniak |
31. |
Maria Głowacka |
7a |
24. |
814. |
Maria Szczepaniak |
Gimnazjum |
|||||
32. |
Maria Przybyła |
IIB |
1. |
22. |
Waldemar Kilar |
33. |
Dominika Pęcak |
IIB |
2. |
29. |
Waldemar Kilar |
34. |
Maja Bolanowska |
IIA |
3. |
36. |
Maria Szczepaniak |
35. |
Antonina Szczęsna |
IIB |
5. |
60. |
Waldemar Kilar |
36. |
Otylia Landsmann |
IIB |
7. |
66. |
Waldemar Kilar |
37. |
Maria Różowicz |
IIB |
7. |
66. |
Waldemar Kilar |
38. |
Filip Cisek |
IIB |
7. |
66. |
Waldemar Kilar |
39. |
Sara Pitrus |
IIB |
11. |
96. |
Waldemar Kilar |
40. |
Kamila Małek |
IIB |
12. |
100. |
Waldemar Kilar |
41. |
Piotr Tuchowski |
IIA |
13. |
118. |
Maria Szczepaniak |
42. |
Kinga Osękowska |
IIB |
14. |
160. |
Waldemar Kilar |
43. |
Joanna Głowacka |
IIB |
16. |
291. |
Waldemar Kilar |
44. |
Aleksandra Bolanowska |
IIIA |
1. |
24. |
Waldemar Kilar |
45. |
Karol Jurasz |
IIIA |
2. |
35. |
Waldemar Kilar |
46. |
Jan Jurasz |
IIIA |
2. |
35. |
Waldemar Kilar |
47. |
Anna Kuszel |
IIIA |
5. |
72. |
Waldemar Kilar |
48. |
Marcelina Hanus |
IIIA |
5. |
72. |
Waldemar Kilar |
49. |
Kamila Frącek |
IIIA |
8. |
84. |
Waldemar Kilar |
50. |
Martyna Jasina |
IIIA |
9. |
87. |
Waldemar Kilar |
51. |
Karolina Rygiel |
IIIA |
10. |
99. |
Waldemar Kilar |
Konkurs Humanistyczny „Omnibus” ma na celu promocję uzdolnionej humanistycznie młodzieży, popularyzację literatury, sztuki i kultury języka polskiego oraz rozwijanie zainteresowań i kompetencji osobistych uczniów, którzy są motywowani do rozwijania samodzielności, twórczego myślenia, samodyscypliny oraz podejmowania intelektualnych wyzwań. Pozwala również diagnozować potencjał i zaangażowanie uczniów, jak również odkrywać ich uzdolnienia i talenty. Nie bez znaczenia jest również fakt, że pomaga uczestnikom zdobyć dodatkowe punkty w staraniach o przyznanie stypendiów oraz ułatwia osiąganie lepszych wyników w szkole dzięki utrwalaniu, poszerzaniu i porównaniu swojej wiedzy w skali ogólnopolskiej. Wszystkim uczniom gratulujemy sukcesów!