• Nasza szkoła

    Już od ponad stu lat istnienia szkoły pedagogom i uczniom towarzyszy myśl Owidiusza: „Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo” („Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem”). Jedynie ciężka praca jest receptą na sukces.

  • Wyjątkowe wycieczki

    Zwiedzamy nie tylko najbliższy nam Beskid Niski, ale również bywamy w Bieszczadach, Pieninach i Tatrach. Podziwiamy architekturę Krakowa, Wrocławia, Warszawy… Kształtujemy swe gusta estetyczne, słuchając koncertów w filharmonii, oglądając spektakle w teatrze i projekcje filmowe w kinie.

  • Chór Kantata

    Od 2005 roku działa chór Kantata, który swoimi występami uświetnia uroczystości szkolne i środowiskowe, wzbudzając podziw i aplauz widowni. Przynosi niewątpliwie chlubę naszej szkole.

  • Odkrywamy talenty

    W każdym uczniu, już od najmłodszych lat, odkrywamy i pielęgnujemy uzdolnienia artystyczne, matematyczne, sportowe i inne. Świadectwem naszej pracy są liczne sukcesy w konkursach, olimpiadach, festiwalach i zawodach sportowych.

  • Sukcesy sportowe

    Jesteśmy w czołówce najbardziej usportowionych szkół województwa podkarpackiego. Osiągamy znaczące sukcesy w różnych dyscyplinach: piłce ręcznej, koszykówce, biegach przełajowych…

  • Wysoki poziom nauczania

    Rzetelna i systematyczna praca pedagogów gwarantuje harmonijny i wszechstronny rozwój uczniów oraz otwiera im drzwi do najlepszych szkół ponadgimnazjalnych w regionie.

Kwadrat wiedzy czy sześcian szczęścia?

„Szczęście to jedyna rzecz, którą się mnoży, gdy się ją dzieli”.

Albert Schweitzer

Dnia 6 lutego 2019 roku drużyna Pani Edyty Krukar w składzie: Filip Cisek, Martyna Sękowska, Maria Przybyła z klasy III gimnazjum oraz drużyna Pani Urszuli Chmiel z uczniami z klasy 8 – Marią Głowacką, Dawidem Jaślarem oraz Jakubem Pitrusem reprezentowały naszą szkołę w I Rymanowskim Konkursie Matematycznym Kwadrat wiedzy czy sześcian szczęścia? Rywalizacja przebiegała w dwóch etapach. Część  indywidualna to test z zadaniami zamkniętymi jednokrotnego wyboru i dwoma zadaniami otwartymi oraz część drużynowa przeprowadzona na kartach z problemami matematycznymi pod hasłem „kto pierwszy ten lepszy”. Wynik indywidualny uczestnika miał wpływ na pozycję drużyny i odwrotnie. W ostateczności nie udało się stanąć na podium, ale uczniowie zdobyli cenne doświadczenia i dobrze się przy tym bawili.