Informacja o wypłacie II transzy stypendium szkolnego na rok szkolny 2017/2018 dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rymanów

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Rymanowie informuje rodziców/opiekunów prawnych/, uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rymanów, którzy mają przyznane prawo do stypendium szkolnego, że od 16 maja 2018 roku wydawane będą decyzje zmieniające w sprawie stypendium szkolnego w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Rymanowie, ul. Dworska 42.
Stypendium szkolne za okres od 01 stycznia 2018 roku do 30 czerwca 2018 roku będzie wypłacone po przedłożeniu faktur, rachunków lub innych dowodów potwierdzających poniesione wydatki na cele edukacyjne.
Faktury, rachunki lub inne dowody potwierdzające poniesione wydatki na cele edukacyjne należy złożyć do 15 czerwca 2018 roku w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Rymanowie, ul. Dworska 42 w godzinach 7.00-15.00.

Przypominamy, że zgodnie ze złożonym oświadczeniem we wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym (stypendium szkolnego) w roku szkolnym 2017/2018. Wnioskodawcy zobowiązali się niezwłocznie powiadomić organ, który przyznał stypendium o zwiększeniu dochodu rodziny lub zaprzestaniu uczęszczania ucznia do szkoły oraz zmianie miejsca zamieszkania – poza obszar gminy.
Wszelkich dodatkowych informacji i wyjaśnień udzielą pracownicy Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Rymanowie - tel. 134356975, 134355126.