• Nasza szkoła

    Już od ponad stu lat istnienia szkoły pedagogom i uczniom towarzyszy myśl Owidiusza: „Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo” („Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem”). Jedynie ciężka praca jest receptą na sukces.

  • Wyjątkowe wycieczki

    Zwiedzamy nie tylko najbliższy nam Beskid Niski, ale również bywamy w Bieszczadach, Pieninach i Tatrach. Podziwiamy architekturę Krakowa, Wrocławia, Warszawy… Kształtujemy swe gusta estetyczne, słuchając koncertów w filharmonii, oglądając spektakle w teatrze i projekcje filmowe w kinie.

  • Chór Kantata

    Od 2005 roku działa chór Kantata, który swoimi występami uświetnia uroczystości szkolne i środowiskowe, wzbudzając podziw i aplauz widowni. Przynosi niewątpliwie chlubę naszej szkole.

  • Odkrywamy talenty

    W każdym uczniu, już od najmłodszych lat, odkrywamy i pielęgnujemy uzdolnienia artystyczne, matematyczne, sportowe i inne. Świadectwem naszej pracy są liczne sukcesy w konkursach, olimpiadach, festiwalach i zawodach sportowych.

  • Sukcesy sportowe

    Jesteśmy w czołówce najbardziej usportowionych szkół województwa podkarpackiego. Osiągamy znaczące sukcesy w różnych dyscyplinach: piłce ręcznej, koszykówce, biegach przełajowych…

  • Wysoki poziom nauczania

    Rzetelna i systematyczna praca pedagogów gwarantuje harmonijny i wszechstronny rozwój uczniów oraz otwiera im drzwi do najlepszych szkół ponadgimnazjalnych w regionie.

Udział w Maratonie Matematycznym po angielsku

„The essence of mathematics is not to make simple things complicated, but to make complicated things simple”.

S. Gudde

Dnia 17 maja 2017 roku drużyna uczniów w składzie: Łukasz Krupa, Jakub Macnar oraz Jakub Rajchel z klasy IIIb pod opieką Pani Edyty Krukar reprezentowała szkołę w Maratonie Matematycznym dla gimnazjalistów zorganizowanym przez Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Sokołowie Małopolskim. W tym roku o miejsca na podium walczyły 23 drużyny z całego województwa podkarpackiego. Maraton to kilkugodzinne zmagania z ciekawymi zadaniami, których treść była zapisana w języku angielskim. Uczniowie zmierzyli się z problemami typu: zadania zamknięte, zadania otwarte, krzyżówki, rebusy, wordsearch, multiple choice, sudoku itp. Podczas ich rozwiązywania liczyła się nie tylko znajomość matematyki i języka angielskiego, ale również pomysłowość i wytrzymałość fizyczna. Uczniowie doskonale się bawili. Przyznali, że nie mieli problemu z tłumaczeniem zadań i ich rozwiązaniem. Ich rywale byli po prostu szybsi. Cieszymy się, że nasi gimnazjaliści podjęli się trudu wystartowania w wyżej wymienionym konkursie. Było to zapewne bardzo cenne doświadczenie.