Informacja o wypłacie II transzy stypendium szkolnego na rok szkolny 2016/2017 dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rymanów

Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Rymanowie informuje rodziców /opiekunów prawnych/, uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Rymanów, którzy mają przyznane prawo do stypendium szkolnego, że od 27 kwietnia 2017 roku wydawane będą decyzje zmieniające w sprawie stypendium szkolnego w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Rymanowie, ul. Dworska 42.
Stypendium szkolne za okres od 1 stycznia 2017 roku do 30 czerwca 2017 roku będzie wypłacone po przedłożeniu faktur, rachunków lub innych dowodów potwierdzających poniesione wydatki na cele edukacyjne zgodnie z przykładowym katalogiem wydatków.
Faktury, rachunki lub inne dowody potwierdzające poniesione wydatki na cele edukacyjne należy złożyć do 9 czerwca 2017 roku w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Rymanowie, ul. Dworska 42 w godzinach 7.00-15.00.

Przypominamy, że zgodnie ze złożonym oświadczeniem we wniosku o przyznanie świadczenia pomocy materialnej  o charakterze socjalnym (stypendium szkolnego) w roku szkolnym 2016/2017. Wnioskodawcy zobowiązali się niezwłocznie powiadomić organ, który przyznał stypendium o zwiększeniu dochodu rodziny lub zaprzestaniu uczęszczania ucznia do szkoły oraz zmianie miejsca zamieszkania – poza obszar gminy.
Wszelkich dodatkowych informacji i wyjaśnień udzielą pracownicy Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Rymanowie - tel. 134356975, 134355126.